افتتاح دفتر بسیج اساتید در دانشگاه

 

به همت حوزه ریاست ، آیین افتتاحیه ی دفتر بسیج اساتید با حضور دکتر چلونگر ریاست دانشگاه، جناب آقای ندیمی معاونت محترم مالی – اداری ، جناب آقای دکتر نصر اصفهانی معاونت آموزشی و پژوهشی و جناب آقای باقری رئیس سازمان بسیج اساتید استان و هیات همراه ایشان و جمعی از مسئولین و اساتید بسیجی ساعت 9 صبح پنج شنبه مورخ 25 آبان 1396 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر چلونگر ضمن عرض خیر مقدم محضر اساتید و میهمانان به ویژه جناب آقای باقری از تشریف فرمایی ایشان و سایر مدعوین تشکر کردند و اعلام نمودند که ما از تشکیل بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در این دانشگاه استقبال کرده و اظهار امیدواری کردند که با افتتاح دفتر بسیج اساتید برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی و علمی توسط این دفتر اجرا گردد. سپس گزارشی از فعالیت های دانشگاه را ارائه نمودند و در ادامه از جایگاه بسیج اساتید و نقش بسیج در پیشرفت و آبادانی کشور سخن گفتند

دکتر نصر اصفهانی هم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین محترم اذعان داشتند که پایه قدرت علم است؛ به همین منظور و در این راستا کمک به علم و دانش و ایجاد حلقه علمی در دانشگاه‌ها از رسالت‌های مهم بسیج اساتید است.

در ادامه جناب آقای باقری نیز در خصوص شگل گیری بسیج اساتید و نقش اساتید بسیجی در اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی را بسیار مهم برشمردند و در خصوص اهداف این سازمان سخن گفتند و اهم فعالیت های بسیج اساتید را تشریح نمودند و سپس حکم سرپرستی بسیج اساتید دانشگاه به سرکار خانم دکتر حداد تقدیم نمودند .

در پایان دفتر بسیج اساتید، به دست جناب آقای باقری و آقای دکتر چلونگر با حضور سایر مسئولین دانشگاه و میهمانان افتتاح گردید.

 

 خیر مقدم
 
IMG 5948  IMG 5951 
 IMG 5952  IMG 5956
12

آموزش و پژوهش

تحصیلات تکمیلی

فرهنگی و دانشجویی