اطلاعیه انتخاب واحد دانشجویان و ثبت نام دانشجویان میهمان

اطلاعیه انتخاب واحد و ثبت نام دانشجویان میهمان در بهمن 1393


زمان انتخاب واحد از روز سه شنبه مورخ 07/11/1393 ساعت ۱۰ لغایت چهارشنبه 08/11/1393 و انتخاب واحد از سایر گروههای همزمان سازی شده و نیز انتخاب واحد با تأخیر از روز پنجشنبه مورخ 09/11/1393 لغایت شنبه 11/11/1393 انجام خواهد شد. زمان شروع کلاسها یکشنبه 12 بهمن 93 می باشد.
زمان حذف و اضافه روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 20 و 21 بهمن ماه 1393 خواهد بود.
رعایت نکات ذیل جهت انتخاب واحد برای کلیه دانشجویان الزامی است:
- دانشجویان گرامی موظف می باشند دروس ارائه شده را با رعایت پیش نیاز و با توجه به جدول ترم بندی خود اخذ نمایند.
- رعایت سقف تعداد واحد با توجه به معدل ترم قبل ( نیمسال اول سال تحصیلی 94-93) و با رعایت پیش نیاز برای کلیه دانشجویان به شرح زیر ذیل الزامی می باشد.
- معدل کمتر از 12 مجاز به اخذ حداکثر 14 واحد
- معدل 12الی 99/16 مجاز به اخذ حداکثر 20 واحد
- معدل 17الی20 مجاز به اخذ حداکثر 24 واحد
- رعایت اخذ حداقل تعداد 12 واحد برای ورودیهای قبل از سال 91 و برای دانشجویان ورودی 91 به بعد اخذ حداقل 14 واحد الزامی می باشد.
توجه: دانشجویانی که صرفا 24 واحد جهت فراغت از تحصیل باقی دارند می توانند بدون رعایت پیش نیاز و شرط معدل، تمامی 24 واحد را در صورت ارائه شدن اخذ نمایند.(در این مورد لازم است عنوان ترم ایشان ((دانشجوی ترم آخر)) درج شده باشد در غیر اینصورت با اداره آموزش تماس حاصل نمایند.)
- دانشجویان مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته که تاکنون در 2 نیمسال و مقطع کارشناسی در 3 نیمسال مشروط گردیده اند دانشجوی اخراجی محسوب شده و باید حضورا در روزهای پنجشنبه و شنبه 11 و 9 بهمن ماه در زمان اداری جهت انتخاب واحد غیر رسمی به دانشگاه مراجعه نمایند. افراد مذکور لازمست قبل از تاریخ فوق برای درخواست ادامه تحصیل و ارسال به کمیسیون موارد خاص حتما فرم درخواست ادامه تحصیل را نزد آقای کیانی (آموزش اتاق 110) تکمیل نمایند.
- طبق بخشنامه شورای گروه معارف اسلامی در دانشگاهها اخذ همزمان دو درس از گروه معارف در یک نیمسال مجاز نمی باشد. لذا دانشجویان در هر نیمسال صرفا مجاز به اخذ یکی از دروس نامبرده ذیل می باشد.(دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته(مجاز به اخذ دو درس از گروه معارف) و نیز دانشجویان ترم آخر که صرفا 24 واحد درسی جهت فراغت از تحصیل باقی دارند از این بخشنامه مستثنی هستند).
دروس گروه معارف عبارتند از:
1-آیین زندگی 2-اندیشه اسلامی1 3-اندیشه اسلامی2
4-تاریخ تحلیلی صدراسلام یا تاریخ امامت 5-انقلاب اسلامی ایران 6-تفسیر موضوعی قرآن کریم

- نظر به اینکه بنا به دلایلی امکان تغییر ساعت امتحانات پایان ترم وجود دارد کلیه دانشجویان لازم است(خصوصا جهت اخذ دروسی که امتحان آنها در یک روز برگزار می گردد) با دقت بیشتری انتخاب واحد نمایند. (مسئولیت این امر بعهده شخص دانشجو می باشد.)
- دروس تربیت بدنی1 و2 در سالن ورزشی سپاهان شهر-ابتدای بلوار شاهد تشکیل می گردد.
تذکرمهم : طبق تبصره 2 ماده 14 آیین نامه آموزشی، غیبت در جلسات دو هفته اول هر درس به دلیل حذف و اضافه یا به هر دلیل دیگر مجاز نیست و در صورت پیشامد جزو 16/3 غیبت مجاز دانشجو محسوب می شود، لذا غیبت دانشجویان در دو هفته اول حتی در دروسی که بعدا در زمان حذف و اضافه اخذ می نمایند جزء 16/3 غیبت ها محسوب می گردد.
- توصیه می شود کلیه دانشجویان گرامی در اولین زمان ممکن پسورد خود را تغییر دهند.
- کلیه دانشجویان ورودی سال 1390 به بعد موظف به گذراندن 2 واحد درس آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس در طول تحصیل خود می باشد. (مطالعه دستورالعمل)
- تذکرمهم : تمامی دانشجویان لازم است پس از اتمام انتخاب واحد و اعمال کلیه تغییرات یک پرینت از انتخاب واحد تهیه و نزد خود نگهداری نمایند تا در صورت بروز مشکل قابل بررسی و اصلاح باشد در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه اشتباه و تغییرات ناخواسته در انتخاب به عهده شخص دانشجو بوده و قابل اصلاح نمی باشد.


ثبت نام دانشجویان میهمان:
دانشجویان میهمان جهت ثبت نام می توانند روزهای پنجشنبه و شنبه 11 و 9 بهمن ماه شخصا با همراه داشتن مدارک ذیل به محل مؤسسه مراجعه نمایند.
مدارک لازم:
1- اصل معرفی نامه میهمانی از محل تحصیل خود(دارای مهر آموزش و تاریخ و شماره نامه از دبیرخانه)
2- اصل ویکسری کپی شناسنامه از همه صفحات (در برگ A5)
3- اصل و یک برگ کپی پشت و رو کارت ملی (در برگ A5)
4- اصل و یک برگ کپی پشت و رو کارت دانشجویی (در برگ A5)
5- یک قطعه عکس 4*3(موها کاملا پوشیده و بدون آرایش)
توضیحا: از پذیرفتن عکس فاقد شرایط فوق معذوریم.

آموزش و پژوهش

تحصیلات تکمیلی

فرهنگی و دانشجویی